3 תשובות
זה תלוי מה המטרה שלך
שלחי הודע
היי:) באופן כללי מומלץ ללכת לחדר כושר 3 פעמים בשבוע, לא יום אחרי יום ברצף.
לפני זה אם את רוצה לאכול אז משהו קל ואחרי זה ארוחה מזינה ובריאה עם חלבונים כמו גבינות וביצים.
בעיקרון כדאי להתחיל בחדר כושר בריצה קלה כדי לחמם את הגוף כמה שתוכלי, בגבול הטעם הטוב, כמובן, ואז לעבור למכשירים.
בפעמים הראשונות במכשירים מומלץ להיעזר במדריך שיעזור לך, שיסביר כיצד להשתמש בהם וכו'.
בהצלחה!:)
לפני זה אם את רוצה לאכול אז משהו קל ואחרי זה ארוחה מזינה ובריאה עם חלבונים כמו גבינות וביצים.
בעיקרון כדאי להתחיל בחדר כושר בריצה קלה כדי לחמם את הגוף כמה שתוכלי, בגבול הטעם הטוב, כמובן, ואז לעבור למכשירים.
בפעמים הראשונות במכשירים מומלץ להיעזר במדריך שיעזור לך, שיסביר כיצד להשתמש בהם וכו'.
בהצלחה!:)
באותו הנושא: