3 תשובות
זה לא כזה נורא את יכולה ללכת לבית ספר שלמדת בו בכיתה ז ולהוציא את מחצית ב של כיתה ז
שואל השאלה:
הם שומרים את כל התעודות?
הם שומרים את כל התעודות?
אנונימי
תנסי