3 תשובות
שאלה קשה.. נראלי בלחמנייה
לא סובלת נקניקיות, ריח דוחה.
אבל בלחמניה עדיף.
אני לא ממש אוהבת נקניקיות, אבל אני מעדיפה נקניקיה בלחמניה מאשר נקניקיות וספגטי.