3 תשובות
שאלה קשה.. נראלי בלחמנייה
לא סובלת נקניקיות, ריח דוחה.
אבל בלחמניה עדיף.
אבל בלחמניה עדיף.
אני לא ממש אוהבת נקניקיות, אבל אני מעדיפה נקניקיה בלחמניה מאשר נקניקיות וספגטי.
באותו הנושא: