3 תשובות
זה תלוי בכמה קלוריות את מוציאה ביום + כמה קלוריות את שורפת גם אם לא היית עושה שום פעולה.
אני אומר לך מראש שלצרוך 350 קלוריות ביום יהרוס לך את הגוף ואני ממש לא ממליץ את זה!
תחשבי שגם מה עשית בזה עם תעלי את הכל בחזרה ויותר כמו שאמרת? למה זה יתרום לך?
מה המטרה של זה?
את תרדי הרבה אבל זה מסוכן לגוף שלך... לא יודעת כמה זה שווה את התוצאה
אי אפשר לדעת מראש איך הגוף יגיב להרעבה