4 תשובות
בייביסיטר, זה מה שיש לך בינתיים.
את יכולה לעשות רק בייביסטר בגילך.
אפשר להוציא כרטיס עבודה רק מגיל 14
אין כל כך עבודות לגיל שלך, זה רק בייביסיטר

*אשמח לפרח בבקשה:)*