7 תשובות
אני אומרת ככה:
לך זה נראה מוזר?
לא משנה מה אומרים,
תמיד יגידו שהתחפושת מוזרה.
אז כל עוד לך זה לא נראה מוזר הכל בסדר.
פורים שמח:)
לך זה נראה מוזר?
לא משנה מה אומרים,
תמיד יגידו שהתחפושת מוזרה.
אז כל עוד לך זה לא נראה מוזר הכל בסדר.
פורים שמח:)
אני חושבת שזה לא משנה אם הבנאדם מת או חי בשביל להתחפש אליו. זאת תחפושת ממש טובה ואני ממליצה לך לשדרג את התחפושת ולהתחפש לאיימי ווינהאוס המתה בהתאם לאיך שהיא מתה. סתם דוגמא: משהו שמת כי הוא התחשמל אז הוא יהיה כזה עם בגדים חרוכים ושיער פרוע וחיוור. בהצלחה:)
לא זה נחמד, כמו להתחפש למייקל גקסון
זה ממש לא בסדר כי אסתר המלכה, אחשוורוש ומרדכי היהודי הם בין החיים..
חן
לא רק שזה מוזר זה לא מכובד א5ני מציעה לך לחשוב על משהו שמח, זה סתם מבאס להתחפש לדבר כזה
ממש לא!
זה אפילו הנצחה ומעשה מאוד יפה.
זה אפילו הנצחה ומעשה מאוד יפה.
ולהתחפש למרלין מונרו זה בסדר?
למה לא? איימי מהממת ויש לה שואו, אל תוותרי!
למה לא? איימי מהממת ויש לה שואו, אל תוותרי!
יפעת
באותו הנושא: