4 תשובות
כן אני
שואל השאלה:
באיזה אתר היית?
באיזה שפה מדברים?
מה מוכרים ומה המכירים?
ואיך שם בגדול?
באיזה אתר היית?
באיזה שפה מדברים?
מה מוכרים ומה המכירים?
ואיך שם בגדול?
הייתי בגראנד ואלירה מדברים באנדורה ספרדית אממ אומרים שזול שם.. אבל תאמת שהרגשתי שיקר שם.. אממ מזתומרת מה מוכרים? באתר סקי עצמו האוכל סבבה.. יש מרקים ובשר.. ופיצות לא חסר.. והאתר סבבה.. נהנתי לגלוש שם.. בערבים טיילנו בחוץ.. באזור של ההימליה הוטל.. שם ישנו.. ירדנו קצת לעיר ליד הכנסייה.. יש שם כמה חנויות גדולות של ציוד לסקי, תיקים, מעילים, מגלשיים, סנובורד.. כל מיני.. נחמד שם
תשלח הודעה אם תרצה לדעת דברים ספציפים יותר.. עד כמה שאני ידע לענות..