2 תשובות
זה ממש קצת גם אני עושה דיאטה ואני ממליצה לך להוסיף חלבונים כמו ביצים טונה דגים ומוצרי חלב כמו קוטג גבינה לבנה רק שימי לב שאחוזי השומן הם נמוכים עד 3%-5%
זה כלום אל תרעיבי את עצמך תאכלי פשוט תאכלי כמה שאת רוצה בלי לעשות חשבון
באותו הנושא: