התחברות
הרשמה
רק לי יש רגשות אשם כשאני לוחצת בטעות מינוס על תשובה לשאלה במקום פלוס?
28 בפברואר 2015, 20:56
שאלות ותשובות
3 תשובות
חח לא.. זה קורה הרבה
l
lilylovesyou
לא, אבל הם עוברים די מהר. ובכל זאת זה לא נעים...
t
too school for cool
כן.
י
יאאלה פרשתי
באותו הנושא:
חח רק לי קורה שאני מסמנת מינוס במקום על פלוס בדירוג של התשובות לשאלות?
למה לפעמים כשאני עושה למישהו מינוס או פלוס על תשובה, זה גם נועץ את השאלה?
בתשובות לשאלות באתר יש מינוסים ופלוסים, אפשר לדעת מי בדיוק עשה פלוס ומי מינוס?
אם בטעות עיתי מינוס לתשובה שרציתי לעשות פלוס- יש מה לעשות לתקן?
מלא פעמים קורה שאני בטעות לוחצת על המינוס במקום פלוס, איך אפשר לשנות אתזה אחרי שכבר לחצתי?
למה כשאני לוחצת פלוס לתשובה
זה רק אצלי או שהורידו את האפשרות לעשות פלוס ומינוס בתשובות לשאלות?
שמתם לב שהחליפו את המקומות של המינוס והפלוס בסטיפס? חחח בטעות עשיתי למישהו מינוס במקום פלוס..
הרגע הזה שנלחץ לך מינוס במקום פלוס בדירוג של התשובה, ואתה מרגיש כל כך חסר אונים ומנסה בכל מקרה ללחוץ על פלוס למרות שזה אבוד חחח רק לי זה קורה?
האים בבקשה אפשר קצת להרחיק את המינוס והפלוס שבצד השאלה כי מלא פעמים נלחץ לי מינוס בטעות במקום פלוס כי קרוב מידאי אשמח מאוד על כך!
רק אני לוחצת כל הזמן על מינוס במקום פלוס לתשובה כי הסימנים הפוכים.? זה ממש מבלבל