4 תשובות
כי זה היה נגד אנגליה, אנגליה הייתה הריבון של אמריקה, זה הייתה הקולוניה שלה.
זה היה תקדים פעם ראשונה בעולם ששלטון מקומי גירש שלטון זר והפכו את עצמם לדמוקרטיה
שואל השאלה:
אפשר את התשובה ביותר מפורט?
אפשר את התשובה ביותר מפורט?
אנונימית
מפני שהתושבים באמריקה קיבלו זכויות ושוויון בזמן שאין את זה לשום מדינה