תשובה אחת
מאמי זה אחלה מסיבה אני גרה בחיפה ואני מכירה המוןן מסיבות ואין על אולטרא אבל בגני התערוכה בפורים הולך להיות אשש אם את רוצה פרטים על המסיבה שלחי הודעה בפרטי