4 תשובות
חחח לא, אם יתנו לכל הצבא חופש, מבטיחה לך שכל המדינות שנגדנו ינצלו את הרגע הזה להשמיד אותנו.
לאא.. הם פשוט הולכים להצביע!
עוצרים גיבושים לכמה שעות בשביל ההצבעה!
עוצרים גיבושים לכמה שעות בשביל ההצבעה!
יש קלפיות בכל הבסיסים מתחילת השבוע ועד לסופו, כך שהחיילים עדיין מתפקדים בתפקיד וגם מננצלים את הזכות שלהם להצביע.
לא, יש קלפיות בבסיסים ולחיילים יש אפשרות להצביע בערך שבועיים לפני הזמן
באותו הנושא: