4 תשובות
את יכולה לשוחח איתי אם זה יעזור לך לא להרגיש בודדה. בת כמה את?
נגע לליבי מה שכתבת. אני רוצה לומר לך שאת יכולה לשוחח איתי וככה לא תרגישי בודדה כי יהיה לך עם מי לדבר ואת מי לשתף. בת כמה את? מה גורם לך אושר?
אנונימי
המשפחה רואה אותי כבן אדם מאוד חזק שתמיד מעודד את כולם, אני אף פעם לא מראה חולשה, וביגלל זה הם לא כזה מתעניינים במה שעובר עלי, והחברים הם חברים בכייאלו רק כשהם צריכים הם באים אבל ככה לא ממש איכפת להם
נשמע ממש עצוב.
יש לך חברים, יש לך משפחה ואת עדיין מרגישה בודדה?
אולי הבעיה אצלך?