3 תשובות
אובססיה עוברת עם הזמן.. אם את תשכחי ממנו אז לדעתי זה יעבור אין פתרון או משהו
תנסי ליצור איתו אינטרקציה
אני מכירה את ההרגשה
אנונימית
תשלחי לי הודעה בפרטי
באותו הנושא: