3 תשובות
גז מוצק ונוזל
אנונימית
בכל מצב צבירה קיים כוחות משיכה בין החלקיקים (אם לזה את מתכוונת.)
נגיד במוצק, כוחות המשיכה בין החלקיקים חזקים מאוד, ולכן המוצק לא מתרחב ומשנה צורה, בנוזל כוחות חזקים אך פחות משל המוצק ובגז הכוחות חלשים מאוד משום זה הגז מתפשט במהירות.
אנונימי
מוצק ונוזל. במצב צבירה גז אין כוחות משיכה בין החלקיקים ולכן הוא דחיס (יש הרבה ריק בין החלקיקים)
באותו הנושא: