התחברות
הרשמה
רק אני חושבת יותר מדי על אנשים שאני אוהבת, ואז איכשהו מתחילה לשנוא אותם כי אני לא חשובה להם כמו שהם חשובים לי?
27 במרץ 2015, 18:42
אנשים
תשובה אחת
לא רק את...
אנונימית
באותו הנושא:
זה דבר טוב שאני חושבת שאני מושלמת ושאני אוהבת הכל בי?
מה תעדיפו אנשים ששונאים את עצמם או אנשים שאוהבים את עצמם יותר מדי
אנשים חושבים שאני מוזרה בגלל שאני אוהבת אופרות ואוהבת לשמוע מוזיקה קלאסית, מה דעתכם?
מה יותר עצוב, שיש אנשים שהם מאוהבים ולא ביחד, או אנשים שהם ביחד ולא מאוהבים?
אני כל הזמן חושבת על מוות ועל אנשים שאני אוהבת יותר מכל דבר מתים, המשך
הסיבה שאנשי השמאל חושבים שהם חכמים יותר מאנשי הימין - למה השמאלנים חושבים שהם יותר חכמים מהימנים?
למה אתם חושבים שאנשים אם עיניים ירוקות אוו כחולות יפים יותר מי אנשים אם עיניים חומות?
למה תמיד כשאני אומרת לאנשים שאני אוהבת מוזיקה קלאסית ישר חושבים שאני חנונית או סתומה? למה לאנשים קשה לקבל משהו שאוהב דברים קצת אחרים?
למה אנשים חושבים שאי אפשר ללבוש גינס ארוך עכשיו? אני לא אוהבת שורטים וחברות שלי צוחקות על זה שאני לובבשת גינסים ארוכים.
אנשים כל הזמן מתבלבלים וחושבים שאני בת, איך להיראות יותר גברי ואיך לעשות את הקול שלי יותר נמוך? בן 16
מי אתם חושבים אנשים יותר חזקים - אנשים בלי אגו או אנשים עם אגו?