2 תשובות
תקשיבי הכי גבוה זה 56 אני קיבלת 52.. תחשבי לבד..
אפשר להגיד שזה יחסית נמוך..
אני לדוגמה 54

סולם הערכים של הקב"א נע בין 41 (הנמוך) ל-56 (הגבוה):
43-41 - מתחת לסף הגיוס או גיוס מיוחד.
47-44 - שירות רגיל.
51-48 - כשירות לתפקידים פיקודיים.
56-52 - כשירות לתפקידים מובחרים ולקצונה, בשילוב דפ"ר של 60 ומעלה.

אפשר להגיד שמ-49 זה טוב...