2 תשובות
92 זה ציון יפה, אל תתבאסי אז פעם הבאה תוציאי 100...:)
כמו שאמרת, עדיף שתוציאי 90 100 ב3 יחידות מאשר 50 40 ב4. בהצלחה.
ולא זה ציון טוב דווקא אל דאגי