14 תשובות
אממ.. אני יכול לעזור נראלי
רק תסבירי את המקרה
שואל השאלה:
יש ילד בכיתה שלי (שהוא סוג של מלך השכבה) והוא כל הזמן מציק לי ולחברה שלי ומשפיל אותנו וצוחק עלינו ועושה מאיתנו בדיחה! מה הנקמה שהכי טובה? ואנחנו בנות 16 אם זה עוזר
יש ילד בכיתה שלי (שהוא סוג של מלך השכבה) והוא כל הזמן מציק לי ולחברה שלי ומשפיל אותנו וצוחק עלינו ועושה מאיתנו בדיחה! מה הנקמה שהכי טובה? ואנחנו בנות 16 אם זה עוזר
א. אפשר פירוט עליו, נקודות חולשה, דברים שהוא שונא/אוהב (בכוונה יש גם דברים כאלה) סדר יום כללי (סביר להניח בבית ספר) וגם אולי יש לך רעיונות טובים
שואל השאלה:
אני לא מכירה אותו.. אנחנו שנה ראשונה ביחד, וזה הכל התחיל בטיול שנתי וחברה שלי ואני תכננו לשפוך עליו מרק רותח או להכניס לו מלא דברים למזוודה
אני לא מכירה אותו.. אנחנו שנה ראשונה ביחד, וזה הכל התחיל בטיול שנתי וחברה שלי ואני תכננו לשפוך עליו מרק רותח או להכניס לו מלא דברים למזוודה
כל הקטע לדעתי בנקמה מתוקה באמת היא שגם לא יודעים שזה אתה וככה אף אחד לא מתעב אותך על המעשה אלא ממשיכים בחיים
אני רצח
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שאנחנו רוצות חחח שלא ידעו שזה אנחנו אבל שהוא בעצמו ידע ופשוט לא תיהיה לו הוכחה:)
זה בדיוק מה שאנחנו רוצות חחח שלא ידעו שזה אנחנו אבל שהוא בעצמו ידע ופשוט לא תיהיה לו הוכחה:)
חחח תקשיבי הדברים הכי טובים בעולם לנקמות מסוג שאת מחפשת יש בעונות 1 2 ו3 בכמעט מלאכים.
אנשים 'לא תיקום ולא תיטור'!
את לא חייבת לנקום את יכולה רק להסביר לו בצורה חד משמעית שזה לא נחמד. בהצלחה!
את לא חייבת לנקום את יכולה רק להסביר לו בצורה חד משמעית שזה לא נחמד. בהצלחה!
אנונימית
שואל השאלה:
חחח חחח חחח ניראלך שהוא יקשיב?
חחח חחח חחח ניראלך שהוא יקשיב?
לא חייב ממש נקמה. אם ראית כמעט מלאכים אז לדוגמה מר וחסמין עשו משהו קורע לנאצ'ו בעונה שנייה
שואל השאלה:
מזה היה? אני לא זוכרת
מזה היה? אני לא זוכרת
הייתי יורדת עליו.. לא יודעת למה יש לי קטע שאת שאני לא משפילה את הבנאדם עד שהוא שותק אני לא נחה.. (רק שמתחילים להציק לי) אה וכמובן שזה בצחוק (לפעמיים)
אנונימית