3 תשובות
זה רכבת של שתיי מטר שעושה סללום כזה וכל פעם מאחורי כלוב מופעלת בובה כזאת שצוחקת או משהו כזה וזה לא הפחיד בשיט.
אלא אם אתה בן שנתיים, למה ראית ילד אחד שקיבל טראומה.
אפילו לא שווה לעמוד בתור בשביל להיכנס לזה.
לא. חחח ממש לא.
זה סתם חרטא כזה. זה מגיל שנתיים.
לא מפחיד בשיט זה לא קרוב לנייטמר