3 תשובות
את יכולה לפתוח ג'ימייל (חשבון גוגל),
ולהשתמש בוורד האינטרנטי, שמציע הגוגל דרייב.
בתור כותב, לרוב אני משתמש בתכנת "פנקס רשימות", אבל אם את צריכה לכתוב עבודות בית ספר, אין הדבר מספיק. אני ממליץ לך להוריד את תכנת openoffice או להשתמש בגרסה המוגבלת, אך החינמית והווירטואלית שמציעה מיקרוספט ברשת. צירפתי קישורים.
יש את "כתבן", שזו תוכנה במחשב נטו לכתיבה ושמירה.