5 תשובות
אחד הסרטים הקטלניים! ממש יפה
אחלה סרט אקשן מטורף, יפה וגם קצת מצחיק! שווה ללכת לראות..
אחלה סרט אבל לא כזה מלהיב בגלל פול..
חוץ מההתחלה שממש מפגרת, אחלה סרט
אני אישית הזלתי דמעה בשורות האחרונות ובהקדשה שדיברו על פול ווקר ז"ל
אנונימית
שואל השאלה:
כן הקדישו לו היה מרגש באמת חבל שהבנאדם הזה הלך בגלל שטות.