2 תשובות
כן
תפתח את המכסה של הבטרייה וכבר תראה שם מקום לשים כרטיס זכרון
מאחורה מעל הסים... יש קבוצה בפייס ישראלית של g3 תחפש... ותשאל שם הכלל