2 תשובות
כן
תפתח את המכסה של הבטרייה וכבר תראה שם מקום לשים כרטיס זכרון
תפתח את המכסה של הבטרייה וכבר תראה שם מקום לשים כרטיס זכרון
מאחורה מעל הסים... יש קבוצה בפייס ישראלית של g3 תחפש... ותשאל שם הכלל
באותו הנושא: