התחברות הרשמה

למה לי אין אמוגי חדשים באייפון? לכולם יש..

10 באפריל 2015, 15:10
אייפוןiphoneסלולאריסמארטפוןאפליקציותתוכנותמחשבים    
3 תשובות
זה בגרסה 8.3
א
אחת.. 24
את צריכה לקבל עדכון גרסה ואז יהייה לך
N
No! This is Patrick
את צריכה לעדכן לגרסה החדשה 8.3 (:
N
Netanelll123
באותו הנושא:
ממ לשלוח היי עם אמוגי של שלום או לא?
נראה לכם שהמחיר של האייפון X ירדו בספטמבר שיצא אייפון חדש?
פעם בסטיפס היה מותר לשים אמוגי בתגובות?
אני לא מבינה, למה לאייפון החדש קוראים "אייפון X" אבל כולם אומרים "אייפון עשר"?!
העתקת סטטוסים מהפייסבוק באייפון - שלום לכולם, איך אפשר להעתיק סטטוס מהפייסבוק באייפון?
איך מוחקים אפליקציות באייפון בגרסה החדשה?
לא הבנתי מה זה האייפון x החדש זה כאילו אייפון 9?
איך עושים באייפון 7 את האימוגי החדשים
איך מצלמים מסך באייפון 4? תודה לכולם!
שירים במזרחית חדשים או ישנים להורדה, תודה לכולם
איך מורידים את האימוג'י החדש באייפון? תודה.