4 תשובות
קצת שמנה...
אנונימי
כדאי לעלות כמה קילו
אבל בכללי- לא איום ונורא
אבל בכללי- לא איום ונורא
כן זה תקין:)
אני יכולה להגיד לך על עצמי שאני 1.74 שוקלת 54 ורופאה בדקה אותי ואמרה שזה תקין
אני יכולה להגיד לך על עצמי שאני 1.74 שוקלת 54 ורופאה בדקה אותי ואמרה שזה תקין
זה בגלל הגובה שלה! את לא שמנה, אני בת 12 ויש לי ילד בכיתה שהוא מאוד גבוה ולא שמן והוא שוקל 52, את לא הכי גבוהה כמובן.. אבל זה גבוה יחסית אבל בסופו של דבר זה בסדר גמור
באותו הנושא: