4 תשובות
עומד עם כולם.
בדרך כלל זה קורה בטקס.
אבל כבר שנים שאני לא הולכת ביום השואה, זה יום שצריך להיות עם המשפחה.
עומדת עם הכיתה
תמיד הייתי יוצא כדי שלא אבכה מול כולם. אבל התגברתי ואני עומד עם כולם