2 תשובות
מרוקו נכבשה בזמן המלחמה על ידי השלטון הצרפתי ששיתף פעולה עם הנאצים.
גם במרוקו היו חוקי אפליה, ואף נשלחו 300 יהודים לאושויץ.
אמנם, רוב היהודים שם סבלו הרבה פחות מבמדינות אחרות.
גם במרוקו היו חוקי אפליה, ואף נשלחו 300 יהודים לאושויץ.
אמנם, רוב היהודים שם סבלו הרבה פחות מבמדינות אחרות.
לפני שהיהודים עלו לרכבות הם לא ידעו לאן הם נוסעים.. הם לא ידעו שהם נוסעים למוות
באותו הנושא: