4 תשובות
גם לי זה קרה עם ידיד שלי.. ואז הבנתי שאם אני לא שולחת לו הודעה אני יכולה לאבד אותו לתמיד.. שלחי לו היי בתור ידידה.. אם הוא ישלח לך משה כמו סימן שאלה או למה שלחת הודעה. תסבירי לו שאת מתגעגעת לשיחות שלכם ואליו ושאת רוצה להחזיר את הקשר שלכם.. אני רשמתי את זה לידיד של ונשבעת לך זאת ההחלטה הכי חכמה שתעשי
שואל השאלה:
זה יעלה לו את האגו ואז לגמרי יפסיק להתייחס אלי...
זה יעלה לו את האגו ואז לגמרי יפסיק להתייחס אלי...
אנונימית
ניראה לי שהוא רוצה שתחזרו לדבר
הוא עדיין מרגיש כלפיך משהו והוא רוצה שתחזרו תדברי איתו
תגידי לו אנחחנו רבנו לא? אתה רוצה שנחזור או לא? כי אתה מבלבל אותי אבל אם אתה מרגיש כלפיי משהו עדיין ואתה רוצה לחזור אז תגיד לי בפה כי אני לא ממש מבינה אותך אתה מחייך אליי עושה לי לייקים אז... מה הסיפור?
ואם את אוהבת אותו גם אפילו שרבתם תגידי לו אם אתה רוצה להמשיך את הקשר אפילו שרבנו אז סבבה
אבל אם את לא ממש רוצה להתחבר איתו כי רבתם אז תגידי לו אתה חמוד ואני באמת מחבבת אותך אבל רבנו ולא ניראלי שנוכל ליהיות בקשר
ולמה לא תחזרו ליהיות ביחד ותישאלי אם הוא רוצה?
תגידי לו אנחחנו רבנו לא? אתה רוצה שנחזור או לא? כי אתה מבלבל אותי אבל אם אתה מרגיש כלפיי משהו עדיין ואתה רוצה לחזור אז תגיד לי בפה כי אני לא ממש מבינה אותך אתה מחייך אליי עושה לי לייקים אז... מה הסיפור?
ואם את אוהבת אותו גם אפילו שרבתם תגידי לו אם אתה רוצה להמשיך את הקשר אפילו שרבנו אז סבבה
אבל אם את לא ממש רוצה להתחבר איתו כי רבתם אז תגידי לו אתה חמוד ואני באמת מחבבת אותך אבל רבנו ולא ניראלי שנוכל ליהיות בקשר
ולמה לא תחזרו ליהיות ביחד ותישאלי אם הוא רוצה?
באותו הנושא: