4 תשובות
כל אחד אומר משהו שונה מה הקטע?
i enjoyed to wirte alone the project because i saved the dibates beetween us
i enjoyed to do alone the work/mission because there weren't disagriments between the participants in the work/mission
i enjoyed making the work alone because i had no arguements with the other participants
באותו הנושא: