4 תשובות
כן. אבל אם חסר לך הרבה, את תצטרכי לקחת כדורים של ברזל.
לי חסר ואני לוקחת כדורים
אנונימי
כן אם זה קטן ואם זה גדול אז זה כדורים לברזל מניסיון:)
אם זה חוסר קטן רצוי לאזן את התזונה ולבנות מנות שמיועדות לספיגת ברזל. בנוסף צריך להימנע מצריכה של קפאין ומוצרי חלב. המנות שמיועדות לספיגת ברזל צריכות להכיל גם ויטמין c שתורם רבות לספיגת הברזל.
מלבד מחסור בהמוגלובין יש עוד דברים שחסרים לך או על הגבול?
באותו הנושא: