6 תשובות
האינפורמציה אומרת לי בעד כי לא יכול להיות שרוב המקצועות, הרוב המוחלט הוא פשוט לא רלוונטי למי שלומד אותם.
אבל א ז עולה לי השאלה, איך יוכלו ילדים או בוגרי בית ספר להציג תעודה שמראה יכולת במקצוע מסויים על מנת שיוכלו להתקבל למקוםמסויים בין אם זה לימודים גבוהים או עבודה?
אבל א ז עולה לי השאלה, איך יוכלו ילדים או בוגרי בית ספר להציג תעודה שמראה יכולת במקצוע מסויים על מנת שיוכלו להתקבל למקוםמסויים בין אם זה לימודים גבוהים או עבודה?
האם זה כולל ביטול מקצועות או רק הבחינות הסופיות, כי אם רק הבחינות. אז גם אני סוג של בעד כי הבחינות לא מראות ידע אלא מזל. אם חשבת כמו הבודק קיבלת מאה אם לא אז לא משנה כמה לעומק אתה יודע אתה עלול לקבל נמוך, וגם הרבה מקצועות ראשיםראלים, ניתן לבצע בהם שגיאות קטנות ומגוונות של פלוס מינוס, וגם זה לא מציג נכון ידע כמו שאמרתי קודם.
אבל א ז מתעוררת בעיה... איך אני יכול בתור מורה או מנהל לתת לתלמיד ציון לפי יכולות ולא לפי כמה שהצורה שמלמד אותו אוהב אותו...?
הרי הבחינות האלה נבדקים בצורה חיצונית ומבנים מבחוץ, ולכן הן אובייקטיביות והדיון כביכול מראה יותר את יכולות התלמיד ולא את היחסים שלו עם המורה
הרי הבחינות האלה נבדקים בצורה חיצונית ומבנים מבחוץ, ולכן הן אובייקטיביות והדיון כביכול מראה יותר את יכולות התלמיד ולא את היחסים שלו עם המורה
אני בעד ביטול בחינות הבגרות במקצועות מסויימים כמו היסטורה וספרות וכאלה. אבל יש מקצועות חשובים כמו מתמטיקה ואנגלית שהבגרות בה חשובה
נגד. חח איזה חננה יצאתי
אבל קודם, מה את מציעה במקום בגרויות? האוניברסיטאות/מכללות צריכות מדד לקבלה ללימודים. ואם מישהו רוצה להיות רופא, עורך דין, פסיכולוג ועוד, איך זה אפשרי אם הוא לא יוכל להיכנס לאוניברסיטה ובגלל שאין לו בגרות? אם את רוצה דעתי אם בעד או נגד, קודם תביאי רעיון לתחליף לבגרויות ואז אני אחשוב.
באותו הנושא: