2 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש לא מהמקובלים אני יותר מהשתי חברות בצד שתמיד ביחד, ובכיתה שלי יש רק את המשוגעים וה"מאגניבים"
אני ממש לא מהמקובלים אני יותר מהשתי חברות בצד שתמיד ביחד, ובכיתה שלי יש רק את המשוגעים וה"מאגניבים"
אנונימית
בדרך כלל בכל כיתה יש 2 קבוצות קבוצה של ה"מקובלים" שזה נשמע לי כמו הקבוצה שאת מסתובבת איתם וקבוצה של נורמלים יש את זה אצלך?
באותו הנושא: