3 תשובות
הוא סבבה, העיצוב של הפלאפון (מבפנים) ממש יפה
שואל השאלה:
איזה צדדים?
אנונימית
לא כזה אהבתי
כל נתפריט וההגדרות התפחו כדי שיהיה נוח בעברית...
בתכלס בכלל לא נוח כי כבר הצרגלתי.
בסופו של דבר אין שינויים יותר מדי דרסטים חוץ משינוי הצדדים