4 תשובות
תריחי פלפל...
או שפשוט תחכי עד שחד קרן יפליץ עליך ( זה עושה אפקט של אפצ'י עם נצנצים)
או שפשוט תחכי עד שחד קרן יפליץ עליך ( זה עושה אפקט של אפצ'י עם נצנצים)
לפעמים אני מתעטש בזמן שאני נוגע בעצמי, אז תנסי את זה.
או שסתם תבהי בשמש, זה גם טוב לריסים, וזה גם מביא לך גוון של מייקאפ טבעי
או שסתם תבהי בשמש, זה גם טוב לריסים, וזה גם מביא לך גוון של מייקאפ טבעי
אנונימי
אז אני לא אגלה לך איך רוכבים על חד קרן
לא מגלה לך.
באותו הנושא: