3 תשובות
אני לא ממש אוהבת שבנים מורידים שיערות... יש בזה משהו נשי ולא מושך... אם יש באמת שיער חזה מוגזם מאוד ונראה כמו פרווה זה לגיטימי. בכללי לא אוהבת
אני בכללי לא סובלת שיער לא על עצמי ולא על אנשים, אבל תעשה מה שאתה רוצה:)
רק אם יש לך הרבה שיער ברמות של לעשות לך צמה תוריד אם לא אז לא.