14 תשובות
רזית/את יפה (:
תלוי אם זה מבן או מבת
תלוי אם זה מבן או מבת
קודם כל רוצה שזה יבוא ממישהי שאוהב- איזה אופי מדהים וכל זה
יש לך עיניים/שפתיים יפות. והכי שונאת שאומרים לי שיש לי גוף יפה
שואל השאלה:
מבן לבת ומבת לבן
מבן לבת ומבת לבן
אנונימית
בלונדה/כוסית חבל שאני מכוער/כוסית שלי/אימא איזה נדירה
אנונימית
מבן לבת^
אנונימית
מיוחדת
שאני יפה! תמיד אני מסמיקה כשאומרים לי את זה וזה ממש כיף לשמוע:)
חכמה
מצחיקה, מכל אחד גם אם בן או בת אומרים לי את זה זאת המחמאה הכי יפה בעיניי:/
מבת אליי: חתיך, חמוד, מצחיק.
חכמה
שאני מצחיק
וואי אני אוהבת ממש שבנים אומרים לי יש לך חיוך יפה למרות שעד עכשיו רק שלוש אמרו אז זה לא קורה הרבה חחח