התחברות
הרשמה
מה הקטע של הנעצים בצד כל שאלה?
5 במאי 2015, 08:04
סטיפס
נעצים
2 תשובות
זה מפרסם את השאלה בדף הראשי שהשאלה תהייה יותר מפרסמת
B
Be allright ❤
זה בשביל לפרסם את השאלה, אם את חודבת שהאשאלה מעניינת תנעצי אותה, ככל שיש יותר נעצים כך הסיכוי שהיא תופיע בדף הראשי גדול יותר...
FreeLTH (בת)