4 תשובות
גם אני זה בסדר
Aro
גם אני, אפילו את הריצת לילה הרסו לי, אי אפשר לרוץ היום מבלי לקבל גלי עשן לפרצוף
גם אני
welcome to the club,
לא רק את.
חג מסריח ומעצבן.