4 תשובות
גם אני זה בסדר
גם אני, אפילו את הריצת לילה הרסו לי, אי אפשר לרוץ היום מבלי לקבל גלי עשן לפרצוף
גם אני
welcome to the club,
לא רק את.
חג מסריח ומעצבן.
לא רק את.
חג מסריח ומעצבן.
באותו הנושא: