7 תשובות
לא אין להם שום זכות!
אנונימי
כמובן שלא
ברור שלא!
ממש לא...
ואם זה קורה אז מומלץ מאוד לפנות למשטרה ולהתלונן על אלימות במשפחה
תודה לכל העונים
אנונימית
אין פה עיניין של "זכות" להכות... לאף אחד אין זכות להרביץ... כמו שלאף אחד אין "חובה" לחבק ולנשק את ילדיו...
ולצבא (להבדיל) יש זכות להלחם?
אין להם. אבל יש להם חובה להגן על המדינה בכל דרך.
אני באופן אישי נגד אלימות. אבל הרבה יותר נגד שתיקות ארוכות ומילים פוצעות.
אם נכנסת להריון ואת בת 12 או שרפת את כל הבית (או כל דבר אחר מוגזם)
הייתי מצטרף להורים שלך ומרביץ לך - כי זה מגיע לך!

להורים יש זכות להכות לשם חינוך
הרי הם לא שברו לך משהו בגוף או השאירו כחולים

ואל תעזי להתלונן את לא רוצה לפרק את המשפחה - בעיות פותרים ולא פוטרים
(לא נפטרים מהבעיה אלא פותרים אותה)
אם את תלכי למשטרה את תבכי כל החיים שלך

ולרוב זה מגיע כי הם לחוצים אולי זו תקופה קשה פשוט תשתדלי להביא בשורות טובות (ציונים במקרה שלך) ולא לעשות הרבה רעש או בלגן אולי תעזרי קצת בבית וכו' עד שהתקופה הקשה תעבור.