13 תשובות
כל הכבוד להן
שיש להן ביטחון עצמי וזה טוב מה זה שאנחנו בנות זה אומר שאנחנו לא יכולות להתחיל שיחה...
הרבה אומץ d:
#פרחים (רמז)
בקושי יש כאלה, רובן מחכות שיתחילו איתן
הן אמיצות
שזה לגיטימי לגמרי ^-^
שאם אנחנו לא נעשה את זה הבנים הסתומים בחיים לא יעשו צעד ראשון או יבינו משהו...
כלום, לדעתי לא צריך להיות הבדל בין נשים וגברים בקטעים האלה.
אצל חרדים זה לר יקרה אז לא יודע מה לחשוב
כל הכבוד להן.. שהן אחיות על מלא! באמת
אני אוהבת שאנשים שוברים מוסכמות חברתיות, בדרך כלל.
אז אני אוהב את זה שהן עושות את זה.
שהן שוברות סטיגמות ומוסכמות חברתיות. ועל זה כל הכבוד להן. כי יש להן מספיק ביטחון עצמי בשביל להתחיל עם בנים וגם על זה מגיע להם כל הכבוד!
אני מסכימה עם "אין לי כינוי מקורי" מלא פעמים בנים לא מבינים שאת בקטע שלהם או שאין להם אומץ להתחיל איתך.
בנות שמתחילות עם בנים הן קודם כל אמיצות כי באמת יש מוסכמה חברתית שלפיה בנים מתחילים עם בנות וגם החיים שלהן הרבה יותר קלים. (במקום לחשוב אם הוא בקטע שלך או לא, פשוט ללכת ולברר)
אנונימית