התחברות
הרשמה
כואב לי הגרון ברמות והתנפחו לי השקדים ומה זה כואב כלום לא עוזר, לא תה לא כדורים וגם לא הרופאה. מה לעשות?
15 במאי 2015, 19:05
גרון
בריאות
כאבים
שקדים
כאב גרון
דלקת גרון
תשובה אחת
לתת מנוחה לגוף, לעקוב אחרי הוראות הרופאה ומחכות שיעבור. להרבות בשתיית נוזלים.
ד
ד״ר ענת פלדמן
באותו הנושא:
ממש כואב לי הגרון ובמיוחד מתי שאני בולעת רוק מה אפשר לעשות עם סה?
אים כשאני בולע רוק כואב לי הגרון מה זה אומר?
שורף לי הגרון ברמות מה לעשות?
גרון ולשון כואבים - הגרון שלי כואב והוא לא אדום ואין שום מוגלה, הלשון שלי כואבת והכאב ממשיך להתפשט, נשכתי את עצמי לפני יומיים והכאב נשאר מה לעשות?
פתרון לצרידות וכאבי גרון - מה לעשות אם אני צרודה וכואב לי הגרון חזק?
כואב לי ממש הגרון מה מעביר כאבי גרון?
כואב לי ממש הגרון וזה משפיע על האוזניים אז גם הן כואבות ועיקרון כל הפנים פשוט כואבות בגלל הגרון מה לעשות?
קיבלתי מכה חזקה בראש והתנפח לי קצת וכואב זה אמור לעבור תוך כמה ימים?
כואב לי הגרון בבליעת רוק - מה זה יכול להיות?
אם אין לי חום אבל כואב לי הגרון ואני מצוננת זה אומר שאני חולה?
למה כואב לי הגרון רק בערב?