9 תשובות
פשוט כל מי שרוצה אותך תגידי לו שאת רוצה להיות לבד עכשיו
תתרחקי מבנים
ברגע שאת מרגישה עקצוץ בלב תסתגרי בבית עד שתשכחי אותו
פשוט תנסי כמה שפחות להתקרב לבנים בתקופה הקרובה
שואל השאלה:
אני בן!
שברו לי תלב בפעם המאה ונמאס לי
אנונימי
בן שבר לך תלב או בת?!
שואל השאלה:
בת שברה לי תלב
אנונימי
אהבה לא קיימת..
אנונימית
אתה לא יכול למנוע מעצמך להתאהב ולהתאכזב, אכזבות הן חלק מהחיים.
אתה צריך להיות חזק ולהתמודד איתן.
תהיה בטוח שאתה לא תסבול כל הזמן מאהבה, יהיו גם תקופות טובות.
לדאבונך אתה לא שולט על הלב שלך, אז אין דרך למנוע מעצמך להתאהב.
אני רק מקווה שתיפול על הבחורות הנכונות שידעו להעריך אותך, בהצלחה.
גם אני מרגישה בדיוק כמוך לכן אני לא נותנת לאף אחד להתקרב אליי. ואם מישהו אומר לי שהוא אוהב אותי אני גורמת לו בכוונה לשנוא אותי. שיהיה לך בהצלחה ורק טוב תמיד אח.