27 תשובות
חחח יש כאלה שפשוט מרגישים נבוכים מלשבת ליד בנאדם שהם לא מכירים. אל תפגע מזה
אולי אתה נראה טוב והם ממש מתבישים
אגב, אני גם אוהבת לשבת לבד, עזוב אותך אם הם לא רוצים לשבת לידך תסתכל על הצד החיובי.
אגב, אני גם אוהבת לשבת לבד, עזוב אותך אם הם לא רוצים לשבת לידך תסתכל על הצד החיובי.
תחייך אליהם, תראה להם שאתה נחמד:)
אתה יכול גם לתקשר איתם ולהגיד להם ''את\ה יכול\ה לשבת פה'' עם חיוך שיראו שאתה נחמד.
אני לא יודעת את הסיבה גם בגלל שאני לא מכירה אותך וגם לא שקור שאני לא מכירה אותך אני לא יודעת את הסיבה.
אבל כמו שאמרתי תנסה לתקשר אליהם, וככה הם יראו שאתה נחמד מאוד וכיף לשבת לידך, ואולי הם חושבים שאתה לא רוצה שישבו לידך אני לא ממש יודעת להגיד לך.
אתה יכול גם לתקשר איתם ולהגיד להם ''את\ה יכול\ה לשבת פה'' עם חיוך שיראו שאתה נחמד.
אני לא יודעת את הסיבה גם בגלל שאני לא מכירה אותך וגם לא שקור שאני לא מכירה אותך אני לא יודעת את הסיבה.
אבל כמו שאמרתי תנסה לתקשר אליהם, וככה הם יראו שאתה נחמד מאוד וכיף לשבת לידך, ואולי הם חושבים שאתה לא רוצה שישבו לידך אני לא ממש יודעת להגיד לך.
שואל השאלה:
דווקא להפך. קודם כל אני תמיד יושב ליד החלון (כדי שיראו שיש מקום לידי) ולפעמים אני שם את התיק שלי על המושב וכשמישהו עובר אני מוריד את התיק. כאילו ממש מזמין אותו לשבת. ואו שהם עושים כזה לא עם הראש וממשיכים להתקדם או שהם פשוט ממשיכים בלי להתייחס
וזה מוזר לי... כאילו הם מעדיפים לעמוד כל הנסיעה ולא לשבת לידי
דווקא להפך. קודם כל אני תמיד יושב ליד החלון (כדי שיראו שיש מקום לידי) ולפעמים אני שם את התיק שלי על המושב וכשמישהו עובר אני מוריד את התיק. כאילו ממש מזמין אותו לשבת. ואו שהם עושים כזה לא עם הראש וממשיכים להתקדם או שהם פשוט ממשיכים בלי להתייחס
וזה מוזר לי... כאילו הם מעדיפים לעמוד כל הנסיעה ולא לשבת לידי
אנונימי
כי הם לא מכירים אותך אני גם אם האוטובוס היה מפוצץ לא הייתי יושבת ליד מישהו שאני לא מכירה.. אין לך סיבה להיעלב
אולי הם חושבים שאתה מוריד כי לא נעים לך או שבגלל שהם ניכנסו לאוטובוס או משהו וכיאלו אין לך ''ברירה'' אז אתנה לוקח את התיק. אני סתם אומרת עכשיו אל תפגע, אני לא אומרת שאתה כזה, כן? פשוט רק מסבירה מימה שאני מבינה.
אבל אל תפגע מהם, גם אמלי זה ככה לפעמים. אבל בסדר קורה, אפילו אם זה קורה כמה פעמיים אל תתייחס מי שירצה לשבת יבוא ויגיד אם אפשר או שפשוט ישב, אל תדאג.
ואל תפגע מהם. ואתה צודק שזה מעליב אבל יש אנשים שלא יודעים מה אתה מרגיש, ומה זה גורם לך, פשוט עזוב עצה שלי.
שב בנחת ואל תתייחס
אבל אל תפגע מהם, גם אמלי זה ככה לפעמים. אבל בסדר קורה, אפילו אם זה קורה כמה פעמיים אל תתייחס מי שירצה לשבת יבוא ויגיד אם אפשר או שפשוט ישב, אל תדאג.
ואל תפגע מהם. ואתה צודק שזה מעליב אבל יש אנשים שלא יודעים מה אתה מרגיש, ומה זה גורם לך, פשוט עזוב עצה שלי.
שב בנחת ואל תתייחס
שואל השאלה:
כן אתן צודקות.. אין כל כך מה לעשות ואני פשוט אחשוב על זה שכולם מצטופפים ולי יש את המקום שלי חח
תודה רבה לכן שעניתן. האמת שעודדתן אותי:)
כן אתן צודקות.. אין כל כך מה לעשות ואני פשוט אחשוב על זה שכולם מצטופפים ולי יש את המקום שלי חח
תודה רבה לכן שעניתן. האמת שעודדתן אותי:)
אנונימי
תהנה מהמקום שלך.. חח:)
בשמחה תמיד כאן בשבילך, לא רק בדברים כאלה:)
*המשך יום נפלא:)*
:)
:)
:)
בשמחה תמיד כאן בשבילך, לא רק בדברים כאלה:)
*המשך יום נפלא:)*
:)
:)
:)
מה אתה צוחק אלי?
לשבת לבד זה הכי כיף שבאים לשבת לידי אני כולי מתבאסת שמה את התיק שלי תמיד כדי שלא ישבו
כאילו מה הרצון הזה תאמין לי אן על שתי ספסלים על הכיפק.
לשבת לבד זה הכי כיף שבאים לשבת לידי אני כולי מתבאסת שמה את התיק שלי תמיד כדי שלא ישבו
כאילו מה הרצון הזה תאמין לי אן על שתי ספסלים על הכיפק.
אחחח
למה עשו לי מינוס? מה כבר אמרתי?
מה מפריע לך המינוס ימצחיקה תפסיקי להתייחס לכל דבע באתר הזה000
לא כי זה קצת מעליב אפשר לומר, כי עורזים לאנשים ואז אנשים אחרים שלא מרוצים מהתשובה עושים מינוס...
אבל בסדר עזוב...
אבל בסדר עזוב...
תגיד תודה, זה כיף.
ואין לי מושג. אתה נראה כמו כל אדם? (בלי פירסינגים בכל הגוף/ תסרוקת של אימו שצבועה בכל צבעי הקשת?) אם התשובה היא שאתה נראה כמו כולם אז אין סיבה.
חוץ מזה, גם אם היית נראה שונה, עדיין הייתי יושבת לידך באוטובוס, במיוחד אם אין עוד מקומות ישיבה.
באמת שאין סיבה. תהנה וזהו
ואין לי מושג. אתה נראה כמו כל אדם? (בלי פירסינגים בכל הגוף/ תסרוקת של אימו שצבועה בכל צבעי הקשת?) אם התשובה היא שאתה נראה כמו כולם אז אין סיבה.
חוץ מזה, גם אם היית נראה שונה, עדיין הייתי יושבת לידך באוטובוס, במיוחד אם אין עוד מקומות ישיבה.
באמת שאין סיבה. תהנה וזהו
ויש מצב שזה רק בראש שלך. מה אתה מתבאס ככה? הכל בסדר. אנשים שאתה לא מכיר משתמשים באוטובוס, כי זו התחבורה הציבורית. מה אתה לוקח אותם ללב? חח. אתה מתוק. אל תיקח דבר כזה שטותי ברצינות כזו. אם אתה נראה כמו כולם ולא מסריח אז כנראה שזה במקרה.
שואל השאלה:
אין לי פירסינגים. השיער שלי רגיל חח אני מתלבש נורמלי
וכן, אני יודע שזה כיף לשבת לבד. אבל תחשבי על מצב שבו כל האוטובוס מפוצץ אנשים עומדים ואף אחד לא יושב לידך. ועכשיו תחשבי שככה זה כל בוקר. אז מתחילות לעלות לך שאלות כאלו.. למה אף אחד לא יושב לידי? מה יש בי?
אין לי פירסינגים. השיער שלי רגיל חח אני מתלבש נורמלי
וכן, אני יודע שזה כיף לשבת לבד. אבל תחשבי על מצב שבו כל האוטובוס מפוצץ אנשים עומדים ואף אחד לא יושב לידך. ועכשיו תחשבי שככה זה כל בוקר. אז מתחילות לעלות לך שאלות כאלו.. למה אף אחד לא יושב לידי? מה יש בי?
אנונימי
חח, באמת נשמע לא הגיוני. אבל בכל זאת, הרווח כולו שלך. אל תדאג בקשר לזה. אני בטוחה שאתה בסדר גמור
שואל השאלה:
חח תודה לך מיכל.
חח תודה לך מיכל.
אנונימי
אף פעם לא שאלתי את עצמי למה לא יושבים לידי. אני מניחה שזה כמו חוק מרפי, כי רק זקנים ואנשים לא מעניינים יושבים לידי באוטובוס. אז כנראה על אותו עקרון קורה אצלך.
ממ אני חושבת שזה רק אצלך בראש. ביום יום אתה 100% עם המראה שלך? מנחשת שלא.. כנראה אתה סתם לוקח את זה לצד הזה.
אני אישית שונאת שיושבים לידי עד שפיתחתי שיטות משלי כמו לאכול לחמניה עם טונה באוטובוס. הצעד הבא יהיה לאכול קלמנטינה ואם גם זה לא יעזור אני אשקול לא לשים דורדוראנט. חחח חח לא סתם יש גבול. זה כבר דוחה
אני אישית שונאת שיושבים לידי עד שפיתחתי שיטות משלי כמו לאכול לחמניה עם טונה באוטובוס. הצעד הבא יהיה לאכול קלמנטינה ואם גם זה לא יעזור אני אשקול לא לשים דורדוראנט. חחח חח לא סתם יש גבול. זה כבר דוחה
אישית אני יכולה להגיד שאני מעדיפה לא לשבת ליד בן ולעמוד כל הנסיעה כי יש קטעים שאני פוחדת שיטרידו אותי או משהו אז יכול להיות שאתה הילד הכי חמוד בעולם ובחיים לא יחשוב על משהו כזה אבל כשאני רואה באוטובוס אי אפשר לדעת, אל תקח אישית דברים, אני בטוחה שיש סיבות לאנשים, כמו הסיבה שציינתי פה, זה שום דבר אישי זה פשוט פחד שלי עם עצמי.
אנונימית
אנונימית - אמא, כן הדברים האלו מלחיצים.
אבל אוטובוס הוא מקום ציבורי הכי הרבה אם יטרידו אותך תצעקי "אונס!" וכול האוטובוס כבר יטפל בו.
אבל אוטובוס הוא מקום ציבורי הכי הרבה אם יטרידו אותך תצעקי "אונס!" וכול האוטובוס כבר יטפל בו.
תגיד תודה.. הרבה יושבים לידי וזה מעצבן
אני אישית ארגיש ממש רע אם אני אשב ליד מישהו/מישהי. אני ארגיש כאילו חדרתי להם לפרטיות וגם כשהם יצטרכו לרדת, אני אצטרך לקום כדי לתת להם לעבור. ולמי יש כח לשבת לקום לשבת.. בגלל זה אני מעדיפה לעמוד בשקט שלי. אל תיקח אישית.. וכמו שאמרו מעלי, ברור שעדיף לך ככה. הרווחת מזה (:
חחח אני חושבת שזה מהסיבה שהם מתביישים
אבל זו סיבה דיי דפוקה, זה אוטובוס.. אף אחד לא אמור להכיר שם מישהו
אז גם צריך לשבת ליד אנשים, אלא אם כן הם מעדיפים לעמוד כל הנסיעה.. ואם זו נסיעה ארוכה אז בכלל, מי שמתבייש סובל אחר כך.
ואם אתה אוהב לשבת לבד אז זה באמת מה שטוב
את האמת שגם אני שואלת את עצמי למה לא יושבים לידי חחח, כאילו, אני רואה אנשים שעומדים בצפיפות עוד שנייה נופלים ומחזיקים בדבר הזה שבתקרה כדי לא ליפול, ויש לידי מקום פנוי והם לא באים לשבת.. זה קצת מוזר. אבל לא ממש אכפת לי, כי גם אני אוהבת לשבת לבד עם מוזיקה ובלי שיהיה צפוף לידי ושאני לא אוכל לזוז כמו שאני רוצה
ופעם אחת הייתי ממש עייפה ונרדמתי על מישהו שישב לידי, והוא לא טרח להעיר אותי אפילו.. מאז אני בכלל מעדיפה לשבת לבד
אבל זו סיבה דיי דפוקה, זה אוטובוס.. אף אחד לא אמור להכיר שם מישהו
אז גם צריך לשבת ליד אנשים, אלא אם כן הם מעדיפים לעמוד כל הנסיעה.. ואם זו נסיעה ארוכה אז בכלל, מי שמתבייש סובל אחר כך.
ואם אתה אוהב לשבת לבד אז זה באמת מה שטוב
את האמת שגם אני שואלת את עצמי למה לא יושבים לידי חחח, כאילו, אני רואה אנשים שעומדים בצפיפות עוד שנייה נופלים ומחזיקים בדבר הזה שבתקרה כדי לא ליפול, ויש לידי מקום פנוי והם לא באים לשבת.. זה קצת מוזר. אבל לא ממש אכפת לי, כי גם אני אוהבת לשבת לבד עם מוזיקה ובלי שיהיה צפוף לידי ושאני לא אוכל לזוז כמו שאני רוצה
ופעם אחת הייתי ממש עייפה ונרדמתי על מישהו שישב לידי, והוא לא טרח להעיר אותי אפילו.. מאז אני בכלל מעדיפה לשבת לבד
אנונימית
חחח זה מביך לשבת ליד מישהו, אני גם מעדיפה לפעמים לעמוד מלשבת ליד אנשים כי אני בעצמי לא אוהבת שמתיישבים לידי.
סך הכל אתה לא מכיר את האנשים, אז מה הקטע בלרצות לשבת לידם? זה לא שתדברו או משהו ואין להם גם מה להתעניין בך, אנשים לא בוחנים אותך בזכוכית מגדלת הם פשוט עומדים או מתיישבים במקום הראשון שהם רואים ולא מסתכלים על כלום.
אז אל תיקח את זה לרמות כאלה אישיות, כולה אוטובוס, אנשים מעניין אותם רק להגיע הביתה.
סך הכל אתה לא מכיר את האנשים, אז מה הקטע בלרצות לשבת לידם? זה לא שתדברו או משהו ואין להם גם מה להתעניין בך, אנשים לא בוחנים אותך בזכוכית מגדלת הם פשוט עומדים או מתיישבים במקום הראשון שהם רואים ולא מסתכלים על כלום.
אז אל תיקח את זה לרמות כאלה אישיות, כולה אוטובוס, אנשים מעניין אותם רק להגיע הביתה.
אולי כי אתה יושב תמיד בסוף. ולאנשים בישראל יש מנהג מוזר להצטופף בתחילת האוטובוס, לעמוד ולסבול, למרות שיש בסוף מקומות פנויים.
שואל השאלה:
חח הכל יכול להיות. אבל שמחתי לשמוע את הדעות שלכם ולדעת שיש עוד אנשים שחושבים על זה. והבנתי שבאמת יש כאלו שפוחדות שיטרידו אותן או שפשוט מעדיפות לעמוד כי שונאות לשבת ליד אנשים...
חח הכל יכול להיות. אבל שמחתי לשמוע את הדעות שלכם ולדעת שיש עוד אנשים שחושבים על זה. והבנתי שבאמת יש כאלו שפוחדות שיטרידו אותן או שפשוט מעדיפות לעמוד כי שונאות לשבת ליד אנשים...
אנונימי
באותו הנושא: