3 תשובות
אני מכירה את ההרגשה הזאת טוב.. אנחנו זוג כבר שנתיים ^__^
סתם חחח..
האמת שאין כל כך מה לעשות חוץ מלהידחף לאיזה קבוצה, גם אם הם עושים את הדבר הכי משעמם בעולם.. פשוט צריך לזרום.
זו ההרגשה הכללית שלי מאז ומתמיד, אף פעם לא הרגשתי שייכת למקום כלשהו או לקבוצת אנשים כלשהי.
מה אני עושה עם זה? שום דבר, אני משום מה אוהבת להבדיל את עצמי מהשאר, לדעת בוודאות שאני לא קשורה למציאות המעוותת של החברה האנושית הזו, ואני גם לא הטיפוס שינסה להשתייך למשהו שלא מתאים לי.
כל תקופה היא זמנית וחולפת, שום דבר לא נשאר לנצח:)
ויש אסונות יותר גדולים מבדידות בבצפר, אז זה גם מכניס אותי לפרופורציה.
אני מדמיינת את המטרה שלי, החלום שלי- וזה מזכיר לי למה אני מחזיקה מעמד כל הזמן הזה.

"אם אתה חושב על לוותר, תיזכר למה החזקת מעמד כל הזמן הזה" -היילי וויליאמס