8 תשובות
הישן והטוב
ששטוס של פעם
ששטוס של פעם
הישן בוודאות, הייתי אוהב את האנימות בלילה, כמו בליץ' וכו'
האי ודרגון בול זי וואי כמה חרשתי עליהן *~*
הישן
בנות בים פיצי פיצי פיץ
בנות בים פיצי פיצי פיץ
הישן. לגמרי.:)
כאסיי _
כאסיי _
ישן
עיר המלאכים נראה לי ככה קראו לזה שלכל בן אדם היה מלאך ששמר עליו ושטן
עיר המלאכים נראה לי ככה קראו לזה שלכל בן אדם היה מלאך ששמר עליו ושטן
ישן.
בנות הים פיצ'י פיצ'י פיץ'.
והזאת שמעליי, עדיין משדרים את זה. (:
בנות הים פיצ'י פיצ'י פיץ'.
והזאת שמעליי, עדיין משדרים את זה. (:
הישן
בנות הים פיצי פיצי פיץ קובי קובי, מרתין על הבוקר
בנות הים פיצי פיצי פיץ קובי קובי, מרתין על הבוקר