8 תשובות
הישן והטוב
ששטוס של פעם
הישן בוודאות, הייתי אוהב את האנימות בלילה, כמו בליץ' וכו'
האי ודרגון בול זי וואי כמה חרשתי עליהן *~*
הישן
בנות בים פיצי פיצי פיץ
הישן. לגמרי.:)
כאסיי _
ישן
עיר המלאכים נראה לי ככה קראו לזה שלכל בן אדם היה מלאך ששמר עליו ושטן
ישן.
בנות הים פיצ'י פיצ'י פיץ'.
והזאת שמעליי, עדיין משדרים את זה. (:
הישן
בנות הים פיצי פיצי פיץ קובי קובי, מרתין על הבוקר