7 תשובות
לספר להורים
וללכת לרופא, לבדוק
רפואה שלמה!
תזכרי שהכי חשוב זה הבריאות!
לא משנה כמה זה מפדח לך לספר להורים שלך תספרי להם ותבקשי מהם שיקבעו לך תור לרופא דחוף.
מקווה שבסוך יסתבר שזה שטויות! תרגישי טוב
אני לא רופאה או משהו אבל יכול להיות שזה סתם שפשפת (אני מקווה בשבילך), ממליצה לבדוק את זה ^^
נשמע לי קצת כמו סימני מתיחה.. גם בגלל המקום וגם בגלל התיאור.
אבל אני לא מומחית
אז עדיף שתלך לרופא
הכי כדאי וחשוב ללכת לרופא לבדוק
בהצלחה
Aro
לך לרופא. רפואה שלמה
אמא אבא רופא.
לספר עכשיו
באותו הנושא: