5 תשובות
שואל השאלה:
אבל אז זה עוד ארוחה ואני לא רוצה סתם להשמין אכלתי בצהריים שניצל ופירה ובערב אני אוכל עוד חביתה ולחם אז בינתיים אני רוצה משהו אחד..
אז עדיף שתאכלי שניצל תירס, את יודעת שיש בזה חלבון?
פתיתים זה סתם בצק..
ואחרי זה תשתי המון מים לתחושת שבע עד הארוחה הבאה.
אנונימי
אולי תאכלי את שניהם? כף פתיתים ושניצל תירס.
שניצל תירס (:
תאכלי גם פתיתים וגם שניצל תירס חחח
אנונימית