4 תשובות
כן.
לא. זה בסדר גם לי יש אחד:)
אני כאן אם תרצי לדבר (:
הכל טוב
רוצה לדבר:)? אם כן אני פה בשמחה רבה רבה.
רוצה לדבר:)? אם כן אני פה בשמחה רבה רבה.
באותו הנושא: