3 תשובות
תחילת יוני זה משחקים בינלןאמיים
למה רק בנים? אין בנות שמתעניינות בכדורגל? שוביניזם.
אנונימית
זה בד"כ מאמצע אוגוסט עד סוף מאי/תחילת יוני.