20 תשובות
לא, תלכי ממנו!
אנונימי
היתה לי בעיה דומה.
אני יודעת על מה את מדברת.
אם את רוצה לדבר על זה - בכיף.
אהבה זאת אהבה, הכי חשוב שהיא תהיה אמיתית:-)
אני בת 16 ויש לי חבר בן 22, בארה"ב, אנחנו הולכים להיפגש עוד 6 שנים
כי בגיל הזה בדרך כלל עם מבוגרים לא נפגשים,
אני מציעה לך לשמור על קשר איתו אם זאת אהבה אמיתית, וכשתהיי בת 20
אז בהצלחה לך ; )
אנונימי
ממש לא!
תשכחי ממנו! את עוד קטנה! הוא רוצה דברים שאת לא יכולה לתת ( קשור ליחסי מין )..
אנונימית :-)
שואל השאלה:
לא ח ח ח ח ח אני אפילו לא מכירה אותו, והוא לא מכיר אותי, הוא מפורסם, ח ח ח ח
אנונימי
גם אני יכולה להבין אותך הכי שיש!
אני מתאהבת רק בבני 20+ ואני בת 15
זה לא אומר שאת צריכה לשכוח ממנו פשוט את צריכה לדעת שלא יכול לקרות שום דבר.
ואם יקרה זה לא רציני..
אז אני מציעה לך לא לפתח לזה שום ציפיות... תאהבי אותו זה בסדר גמור.. רק אל תיקחי את זה רציני מידי:-)
אהה תגידי שהוא מפורסם.. עזבי אין סיכוי
הוא מבוגר ממך ב - 20 שנה
זה בסדר אם זה 7 או 8 כי כאשר תהיי בת 50 הוא יהיה 70, מה את חושבת על זה?
הוא יהיה כבר סבא, הוא מבוגר,..
אנונימי
שואל השאלה:
ברור שלא ח ח ח ח הוא מפורסם ואין לי סיכוי לפגוש אותו ח ח ח מה חשבתם שאני יהיה חברה שלו ח ח ח ח אנשים כאן לוקחים הכל כל כל ברצינות
אנונימי
מה הקשר לוקחים ברצינות?!
תסבירי שהוא מפורסם.. נתאים את התשובות לשאלה..
זאת את שלא כתבה הכל.. מה את מצפה..
באמת את בדיל אייחיחיחיח!:o
שואל השאלה:
אויש לא התכוונתי שיהיה סיכוי שאלתי אם זה נורמלי יא סתומים ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח הרגתם אותי עם התגובות האשכרה רציניות שלכם ח ח ח ח ח
אנונימי
ברור שזה בסדר ;-)
אע?
מה את סתומה? ככה לעבוד על אנשים? באמת אני מסכים על ללאליטוש..
בדיל איחאיאחיאח
אנונימי
שואל השאלה:
אויש אויש ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח אין אין כמו ישראלים ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח צחוקים איתכם יא קרועים
אנונימי
רואים שאת ערביהה
אנונימי
שואל השאלה:
פ ח ח ח ח ח ח ערבייה עאלק הרגת אותי
אנונימי
את יודעת לאן את צריכה ללכת עם בעיות כאלה?
לכי ל תת***
אנונימי
היא שאלה שאלה.. זהו עזבו.. למה צריך לריב על כל דבר?!